Pazartesi, Haziran 05, 2006

The best of 1th half of 2006

izmir ve diğerleri
pianistim ben (tabi)
sevgi
okuyodum da
eskiden kalanlar 1/2
eskiden kalanlar 2/2
beni tanımak isteyenler için
3gün 3gece
sana
gelecekten anılar
5.yolu anlatıyım
6.genel istanbul gezisi
7.akılda kalanlar
severim -1-
ruh, kalp, mantık
eskimiş
sevgili günlüğüm
huzursuzluğun peşinden
evlilik
neden?
evleniyor

        2006 başından mayısın sonuna kadar yazdığım, kendimce güzel bulduklarımı link haline getirdim. Yeniden okumak isterseniz veya daha yeni zamanlarda girmişseniz siteye tıklayın derim...

        ama şöle bir baktım da çok yazmışım gerçekten. Bugün Muzzy bana hepsini okuyacağını söyledi, ben de gözlerine yazık dedim, aslında best of’ amacı buydu

2 yorum:

  1. Hey what a great site keep up the work its excellent.
    »

    YanıtlaSil
  2. Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
    »

    YanıtlaSil

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...