Çarşamba, Mayıs 31, 2006

Evleniyor

        Evleniyor, mail atmış, yaşadığımız günlerin ardından onunla ne büyük bir aşk yaşadığını anlatmış. Gerçekten evleniyor ve buna istekli. Kalbim gümbür gümbür, cevap mail atmak istiyorum ama elim yazmak istiyor sanki ama beynimde hiç birşey yok, defalarca deniyorum bişeyleri, güzel olmadığından göndermiyorum, yazamıyorum bir türlü, parmaklarım birbirine karışıyor. Hemen yazmak istiyorum, biran önce sanki şimdi “ evet” diyecekmiş gibi ve ben bağırmak istiyorum “HAYIIIIIIR” diye. Mail yazmak istiyorum ama beceremiyorum resmen sanki yeni doğmuş gibiyim, sadece tuşlara anlamsızca basıyorum, bir kelime bile oluşturamıyorum, ne yazacağımı bilmediğimden, nasıl vazgeçireceğimibilemediğimden, sadece 100binlerce kez “Mezun olmamı bekle, lütfen!” yazmak istiyorum alt alta, ama yüzbinlerce kez, oysa ki daha “send to:“ yazamamışım. Nerde bu send to bölmesi, neden ben yazmak zorundayım ”Send to“ diye...

        Ve uyanıyorum, gerçek olma ihtimailni düşünüyorum, aklımdan kelimeler geçiyor, sadece kalkıp yazmak istiyorum bu kabusumu.... ”lütfen yapma böyle birşey, mezun olmamı bekle, lütfen, yalvarırım!“

5 yorum:

  1. kabuuuus:((yazının başında cidden gerçek olabilir mi diye düşündüm, sonra seni düşündüm, nası olacağını...iyi mi kötü mü karar veremedim özgür açıkçası...

    YanıtlaSil
  2. Nice colors. Keep up the good work. thnx!
    »

    YanıtlaSil
  3. I find some information here.

    YanıtlaSil
  4. bu akşam bir çok yazını okudum, bazı kelimelerde gülmsedim, bazı cümlelerde kahkahalar attım.sanki biri beni yazmıştı. yada ben birinin beni yazdığını düşünmek istedim senin yazılarında.Eskişehir'i hatırlattın içim doldu(iki yıl pdr okudum ve istemediğim için okulu bıraktım sonra salak bi bölüüm kazanıp okudum şimdi o salak bölümden bişey oldum sandım 1 yıl işsiz dolaştım şimdi ise o salak bölüm bana çok iyi para kazandırıyor:))
    son olarak bu yazıyı okudum ve yazmalıyım dedim.ama sessizce ağlamadan içinden geldiği gibi içimdekileri yazdım işte .... evlendi , 1 hafta sonra okuluma beni ziyarete geldi çok yanlış yapmışım dedi seni unutamıyorum dedi. inandım! sonra karısına döndü. boşandı!alkolden başını kaldırmayan adam, beni alkole bağlayan adam. bu gün 5 vakit namaz kılıyor. şuan benden tek istediği helallik... önemlimi bu kadar çok hakkımı helal etmem... onu hala çok özlüyorum biliyorum benimde ona yaptığım yanlışlar vardı. hiç bir zaman unutamıycam birlikte alışverişe gidip sonra üstüne başına benim zevkime güvendiği için bişeyleri bana aldırıp o insanla evlenmeye gittiğini........

    YanıtlaSil
  5. Senın bu yazdıkalrını yaşayacak birini biliorum ben bunları nasıl yaşayacağını merak edıorum.evlendiğimi nasıl öğrenecek ne hissedecek benı nasıl düşünecek çok merak edıorum.inşallah bu acıları çekmez dıye dua edeyım ne yapayım elimden başka şey gelmez.o askerden döndüğünde ben 6 aylık evli olmuş olacağım.en acısı da o da gün sayıyor mu acaba şimdi şu zaman nişanı var şu zaman düğünü var diye.offf offf.bir anda aklımdan çıkıp gitmesini bir anda aklından çıkıp gitmeyi diliyorum:(

    YanıtlaSil

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...