Salı, Haziran 06, 2006

okul bitiyor!

        sadece 2 sınav kaldı, bugün ve perşembe! ve ben şimdiden boşluğadüşmüş gibiyim, okul bitince yapmak istediklerimi yaparım umarım yazın.

        Dün çok yoğun bir gündü, Sanat tarihi sınavı, ingilizce sınavı ve final projesi, sunumlarının teslimi vardı. Sunumları bastıracak vaktimiz yoktu, sonuçta herşey pazar günü bittiği için bastırması filan pazartesiye kaldı. bi koşturmaca oldu yani anlayacağınız dün! Şimdiyse evde saat 5te ki sınavın zamanının gelmesini bekliyorum resmen. Gerçi birazdan çıkıcam çünkü evde çalışılmıyo bilindiği gibi. Cebimde param da var (bunu söylemeyeli baya bi zaman olmuştu, artık bu aydan sonra parasal açıdan rahat olucam, baya bi! yani sözümü tuttum, haziranın başlamasıyla parasal problemlerimi aşmış olacaktım.) oturup ağaç altında filan çalışabilirim, hava da sıcak. En son italyanca çalıştığımda ağaç altında heryerim tutulmuştu esintiden, param da yoktu, sadece iki çay içebilmiştim.

        Umarım gerçekleştirebilirim şu inter rail olayını. Gerçi babamlarla Meksika’ya gidersem o zaman iplik söküğü gibi gelir ardı, her yere giderim, ne üşengeçlik ne bir korku kalır geriye.

        Neyse erkenden rehavete kapılmanın bir anlamı yok! Ben yavaştan hazırlanıyım sonra okula aynen elimde italyanca notları vs...

1 yorum:

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...