Cumartesi, Haziran 10, 2006

zaman geçmedi!

        Bugün bir türlü zaman geçmek bilmedi! Termosifon için gelecekler diye dışarı da çıkamadım, sonuçta gelmediler, zaten gelcem diyip gelseler türkiye düzelecek gerçekten! Ama yok işte gelmediler, zaten geleceklerine de inanmamıştım, ne kadar boktan bir toplumda yaşıyoruz! Resmen dakikaları sayıyorum geçsin gitsinler diye, sürekli saate bakıyorum, aslında yapacak çok şey var evde ama yapasım yok! Gezi planlarımı bugün iptal ettim, olursa sevinirim ama artık olması için kasmıycam, belki o yüzden yapmam gerekenleri yapmıyorum, bütün bir yaz boyunca yapmak için zamanım olacak diye. Cılkını çıkartıcam galiba ilk seneden izmir’in de ve 4. senenin sonunda artık nefret ediyor olucam anlaşılan.

        Çok iyi bir fikir geldi birisinden, kendi yapacağı bişeydi ama ben yüzsüz gibi ortak çıktım planına. Buraya yazsam mı yazmasam mı kararsızım aslında! Neyse ya farketmez... Ev haricinde bir yer kiralayıp stüdyo yapmak fikir. Belki yazın onun için uğraşırım. Aslında çok güzel olabilir, yani köhne bir bina kiralayıp, içinde biraz tamir yapıp, çalışılacak bir yer haline getirmek, şövale, çizim masası, kesim için bir mekan yeterli olucak ardından, mutfağa da bir buzdolabı, bir kettle, iki bardak iki fincan! Çok keyifli geldi bu fikir bana... ve ortak olması daha da güzel bir fikir... Işık önemli ama orada yani ışık almayan bir yer sorun olabilir.

        Burak istanbulda hala bildiğim kadarıyla, ama benim ilk önce Bodrum’a gitmem gerekicek sonra da Burak istanbul’dan ayrılabilir her an, amaaan ne biliyim o da bi alakasız zaten... Sonra da gidiyim yaz okuluna yazılıyım sonra her gün bi stüdyo kiralamak için uğraşıyım alsancağa yakın bi yerlerde, yaz sonuna kadar hazır ediyim filan, gerçi bunların hepsi için paraya ihtiyaç var ama.... Aslında içine bi de ışıklar filan yerleştirip foto stüdyosu filan yapabilirim.... Çok güzel bir yer haline gelebilir 4 sene sonunda.... Ondan sonra bütün işleri orada hallederiz, ben, o ve sonradan kim dahil olmak isterse.... O zaman maddi külfetide azalır... Her neyse şimdilik sadece bir fikir aşamasında... bakalım zamanla nasıl olacak görüceeez...

        Artık bitsin istiyorum bugün, bi de yıkanmak adam akıllı sıcak suyla...

4 yorum:

  1. benim hep hayalim olmuştur o stüdyo olayı. yerlere minder atçaksın sabahlamak gerekirse orda sızcaksın. sonra bi karanlık oda yapçaksın, fotograf için.hatta hayalimde bi oda da müzik odasıydı.amfi koycaksın bateri çalan baterisini getircek.mumlar tütsüler...çok güsel yaaa.bi oda da heykel odası tabi, çıkan toz dumana karışmış(bennn=)ve sonuçta çoklu bi proje olduğu için çok fazla maddi külfeti olmicak.aaah ahh böyle bi stüdyoda insanın resmen çalışası gelir sabahlara kadar. ipte fotograflar asılı, arka odadan müzik sesi geliyo ben diğer odada heykel yapıyorum, sonra yoruluyorum biraz üstümü başımı silkip diğer odaya geçiyorum minibarı açıyorum ve ordan bir bira alıp minderlere seriliyorum...böööö.evettt beni de ortak alırmısııııın??

    YanıtlaSil
  2. 3 olsak şu stüdyo konusunda?

    YanıtlaSil
  3. ortak sayısı sayemde 3 etmiştir... bilginize

    YanıtlaSil
  4. bende warım bu işteee arkadaşlar...

    YanıtlaSil

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...