Cumartesi, Şubat 04, 2006

Canım sıkılıo!

        Nedense canım sıkıldıkça yazıyorum ve sonuçta sizin de canınızı sıkacak bir şeyler yazmış oluyorum. Biraz kitap okuyayım dedim, kitap sıkıcı geldi, tv izliyim dedim ama hep izlediklerim var, malum bu hafta hep geç yattım ve herşeyi izleme fırsatım oldu. Her neyse şimdi yine buradayım, yazıyorum eften püften. Bugün Cuma olduğundan dolayı olacak kimse yok MSN’de de sıkıcı bir gün olmuştur zaten Cumaları hep. Yarın saat 3te bilgisayar sınavım var, evet tabe çalışmalıyım di mi :P Gerçi bilgisayar sınavına değilde, Pazar gün ki Sanat Tarihine çalışmam daha mantıklı ve ii olurdu ama çok uzaklaşmışım o dersten ne yazık ki. Elime çalışacakları aldığım zaman hiç bitmeyecekmiş gibi geliyor o yüzden onu da sınav öncesine bırakıyorum çünkü hiç bitmeyecekmiş gibi gelen şeyler genelde son iki saat çalışıldımıda faydalı oluyor, yada ben kendimi kandırıyıorum; size ne kendimi kandırırken size mi sorcam? Hayret bişey çattık!!! Aa! baba sende benim adresim var mıydı? EE baba ben bugünçok çalıştım da bitmedi biraz dinleniyim dedim :D
        Bugün okul parasını yatırdım. 4536YTL benimle beraber sırada en az 15 kişi vardı. Soyabilir miyim acaba bankoyu diye düşünmedim de değil. Düşünsen sadece 1saatte 30 kişi para ödüyo yani yaklaşık 150bin lira wauw (bakkaldan sakız bile alamazsın!) (Salak yeni lira bu yani 150milyar) (hııı! tamam o zaman) Hiç piyangoya filan gerek yok! Ödemenin son günü saat 4buçuk civarı alcan eline silahı soycan bankayı maskelerle :) Seri numaralarını kaydetme gibi şeyler de yok türkiye de! sonra bi isviçre bankasına göndericen filan. 1saat öncesine kadar bi film izledim de elmas hırsızları filan vardı etkisinde kaldım galiba... Şöle şeyler yapsam da filmim yapılsa ya! Çünkü görünüre göre iyi bişeyler yapıpta adımı filmlere koyamıycam, hele aşk filmleri için çok yanlış bi adamım! Düşünsenize “Kim olduğu farketmez, o yine de koşar - Koşucu” diye uzun isimli bir film yaptıklarını benim aşk hayatımla ilgili. Bide aşk filmi dediğin ya üzücü biter yada mutlu sonla! Bu kadar geyik bir duruma bürünmez herhalde. Gerçi öbür türlüde garip olur “okul harcını ödeyip, okulu soyan genç” !!! Olsun yine de ikincisi daha iyi oldu. En azından atraksiyon var, alırsın eline pop corn’u izlersin işte, biraz güler sonra da filmdi işte zaman geçirdik dersin.
        Nerden şimdi aklıma geldi bilmiyorum ama aklıma babamla yaptığımız bir tartışma geldi. Anadolu inşaat birinci sınıf sömestre tatilinde, Meral Halamın evinde, balkonda, yemek sonrası bir cesaretle “baba ben inşaat mühendisi olmıycam, iletişim tasarımı okuycam” dediğimde bana “sonra da Mehmet Ali Erbil gibi ibne mi olcan” diye kızmıştı. Ah Mehmet Ali, ah! 6 seneme mal oldun! Gerçi ne alaka hala kestirebilmiş değilim. Şimdi tasarım okuduğumun bilincinde mi acaba, neme lazım siz hatırlatmayın. Baba ben ENDÜSTRİYEL tas. ‘da okuyorum :)
        Şimdilik herkese ii geceler, tatlı rüyalar.

114 yorum:

  1. uffff yaaa soyacaktın onları sonra da ikea ya gidip deli gibi alışveriş yapacaktık hehehe
    ne muhteşem olurdu dimi?

    YanıtlaSil
  2. ya amk bnm cok cnm sıkılıo yaaa lanet olsun amk hayatmı bu be olmaz böle seey arkadas olmaaaaaz sewmiom böle yasamayı bn su anda kafam trilyon pilot oldum 5 ucak birden kullanıom ewde kimse sewgilimle yanlızım ama o sızdı fazla alcholden bn alchol kullanmam ot kullanıorum sölemesi ayıp 3 tane 3 lü yaptm içtim ayaktayım ama mal saglamdı ne yalan söleyim ama kız 3 birayla sızdı diyorum acaba bnm dumanımdan mı etkilendi neyse yaa ne olursa olsun onu cok sewiorum arkadaslar o bnm bi tanem bu gun bide köpegim öldü bnm cinsi pitbull du adı Lucky cok sewerdim keratayı baya aglattı bni kanlı isal olmus neyse hayat böle işte acımasız hiç ummadık anda ummadık seylerinizi kaybedersiniz aslında hep kaybedersiniz ama sonradan anlarsınız ki o olmada olmuo o yzdn sewdiiniz ve önm vermediiniz yada ihmal ettiiniz her seye sarılın pişman olmayacaksınız...ACIMASIZ HAYAT HER ZMN YE YAT!!!

    YanıtlaSil
  3. a.q bnm de hep canım sıkılıo bi sevgilimle konuşunca sıkılmıorm oda dio ki bilgisayar kursuna yazıldım bir ay yokum ben napcam şimdi sensiz bitanem anlamıoısun beni canım sıkılıo böle olmuo yaa offfff s.ç.s sevdiklerinizin kıymetini bilin arkadaşlarr eminim sonradan asla pişman olmıycaksınızz k.ç.i.b öpüorm seni burdan sevdigim tüm bilgisayar kurslarınında ta a.qqqqq

    YanıtlaSil
  4. birisi ısrarla din ile kuran ile ilgili bir tartışma konusu oluşturmaya çalışıyor. Burası forum değil, git bir forumda tartış, yada arkadaşın filan varsa şans eseri onlarla tartış, burada değil. Ayrıca bir tavsiye din tartışmayın çünkü din tartışma konusu değildir, insanların inancına saygı duyarak yaşamalısın, herkesin kendine göre doğruları yanlışları vardır. Kim iseniz yorumlarınızı ilk gördüğümde silerim, haklıysanız da haksızsanız da, burası benim kişisel BLOG'um forum değil...

    YanıtlaSil
  5. özgür bey zaten size bişiy dedigim yok senin dininide saygıszlık falan etmedim szilerlede tartışmadım nie gocunuyosunuzki bu iletimi insanlar görmedn silinde rezil olmayan zaten sizin okumanız yeterli özgür bey!!! ayrıca yazılarımı okuyunda silin blki haklıyımdır amam senin diinide adalet nerde tamam bbn sanada saygı duyarım ama snde adaletli davranmayı ögrennnnnnn

    YanıtlaSil
  6. yya arkadaşlar bnmde çok cnm sıkılı ya napcaz anlaşılan burdaki herkesin derdi aynı can sıkıntısı bzn msnde konuşcak doğru dürüst biri olmuoya çıldırıomyaa biz bı sıkıntıyla napcaz biri bana çare sölesin gerçi bilseydiniz ilk olarak kendinizde uygulardınız demi laf işte ya ayrıca bu bog iyimiş hee ilk defa girsdim bu siteye ertık her canım sıkıldığında burdayım iyi geceler herkese

    YanıtlaSil
  7. anlaşılan burdaki herkesin canı sıkkın benim gibi çatlamak üzeresiniz bende öleyim.msnde o kadar isan var ama insan yok..adam gibikonuşacak kimsem yok olsa nolcak zaten hepsi yalandan canım cicim offff.iştyeyim zaman geçmio eve gidip yatmak istiom başım ağrıo mutsuzum vb..işte böleohh be rahatladım biraz arada bi yazıiim ii gelcek galiba :)

    YanıtlaSil
  8. ankara sıkıcı benimde cnm sıkılıo iş yerindeyim çalışmaya çalışıorum ama olmuo erkek arkadaşım tatilde bodrumda ona çok canım sıkılıo ya nie erkekler böle nie hep kendilerini düşünürler???? burası çoooookkk sıkıcı bi memleket seni sevmedim ankara!....

    YanıtlaSil
  9. ımm...ya canım sıkılıoo yazdım google'a ve benim gibi can sıkıntısı olanların hikayeleri hoşuma gitti...msn de geyik her zaman sarmıo...günlük tutmaya eskiden bayılırdım ama şimdi yerlerini bile hatırlamıyorum :( en iisi sanal ortam ne de olsa hiç birşey kaybolmuo burda.. :)öyle üüfften püfften olaylar yok başımda okul yeni bitti tatil yapıom..bakalım hayat neler göstericek..öpüldünüz..(insan tanımadığını neden öperse (!) )

    YanıtlaSil
  10. yaaaaaaaaaaaaaaa valla ne bu böleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee herkesin canı sıkılıomuş bnmde sıkılıooooooooooooooooooo napcaz yav

    YanıtlaSil
  11. yaa allahım yaa benimde canım çokk sıkılıoo..ne bu herkestee bii sıkıntı yaaa.hiçbişeden zevk alamıom bilg.kitap,tv fl fln öfff

    YanıtlaSil
  12. yafs of be off hayat sıkıcı a.q yaa geziom egleniom anı8nda yasanıo bitio sıkıldım hayattaann lannn
    tüm sıkılanlara duyrulur toplu katliam edek zuhahaha gerci ölüm kurtulus deilkiii

    YanıtlaSil
  13. ya sevgilimle netten görüşüom elektrikler gidio:(bu da yetmezmiş gbi konferansı varmışş oraya yetişmesi lazım mış çıldırcam telim bozuldu doğru düzgün konuşamadık her beni mi buluklar lannnnnnnnn:(((a.g yaaa sinirden patlıcam ya sinirden bilisayarı kırcam valla uf ya ufffff ufffffff

    YanıtlaSil
  14. yav bende googleden canım sıkılıo die yazııım dedim hemen bu sayfa acıldı harbiden ne cok canı sıkılan var su alemde..... ne yapalım demicem yapacak bişe yokkkk ama bn hala sıkılıorum yapacagım tek sey varrr oda odev yapmak zorunlu olarakkkk.....

    YanıtlaSil
  15. bende googla canm sıkılıo yazdım bu çıktı :)
    ama feci canım sıkılıo, yrn da dershane var erken kalkçam ama uyumak istemiorm bide işin kötüsü öss öğrencisiyimmm beni anlayan varmıııııııı :(((

    YanıtlaSil
  16. of ya canım acaip sıkılıo sewgilimle de tartıştım moralmende çöküğüm ne yapcam bn ya:(msnde vakit geçiriyim dedim o da yalan oldu hiç kimse yok yaw ne sıkıcı hayat yaw ne apmak lasım:)

    YanıtlaSil
  17. a.q benimde paso canım skılıo zaten kktc de yaşıoz gelde sıkılma
    allahtan karı kız bol bol varda arada sırada onları görüp bi stres atıoz eğer ileride kıbrısa gelmei düşünüyorsanız aklınızdan silin gelmeyin çünkü çok shit bi yer valla izmiri özledim

    YanıtlaSil
  18. olsun sizin canınınız sıkılmasa sıkılmadıgınız zamanlar nasıl olcak eglendiginiz zamanlar yani benimde canım sıkılıo arkadaslarım bi yerlerde ben evde oturuom net basında salak salak daralıorum canım sıkılıo hiç bir şey zevk vermio sadece sevgilim mutlu edio o da yanımda deil cıldırcammmmmmmmmm:Dneyse mutlu oldugum bi günde yazarım belki kendinize dikkat edin

    YanıtlaSil
  19. cnm sıkılıo cnm ruhum sıkılıooooooooooooooo 4 aydır sefgilim yok çünkü hoşlaşamıorum kimselerden?işim yok çünküü patronum sarktı onu dövdüm şimdide evdeyim bunalıyorum napcemm ben yawwwwww::::...(

    YanıtlaSil
  20. of benimde canım sıkılıyo bide bu yazıları okudukca hepten bunaldım yaaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  21. canım ine sıkkın ine pc basındayım napsam napsam sonuc ine sıkıntı birden burda buluyorum kendımı ve sonuca birsuru sıkıntıyla yazılmıs yorum ele gecen ine sıkıntı ine sıkıntı yapılcak tek bişey var artık oda hiç bişey yapmamk yat zıbar uyu kalk dunya bundanmı ıbaret sizce ?

    YanıtlaSil
  22. nbr sekkerler nasılsınız yaaaaa ben buraya gonderıom gonderıom gıtmıo papcam bısı dıın . ya benım de canım sıkılıo ama sızın yazılarınız benım canımı ıııce sıkıo oha falan oluom yanı yeter artık yaaaaaaaaaaaa amma banelsınız sıkıcı seyler nolcak cüüüüüüüşşşşşşşşş falan yanı

    YanıtlaSil
  23. yav arkdaş acayip bi şekilde canım sıkılıyo ya offffff offff iş yok güç yok mal gibi

    YanıtlaSil
  24. offfffffffff yaaaaaaaa canım çok sıkılıyoo:( napcam bilmiom deli gibi sewdiğim çocuktan ayrıldım onu çok sewiom ölmek istiyom yaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
  25. napalım arkadaş nasıl içilmesin dertlerin warsa sende bendensin
    offffff ulen offffffff sewiyom lannnnnn warmııııııı wazgeçmicem

    YanıtlaSil
  26. daralıyorum arkadaşlar bi parti yapsak bu canı sıkılanlar toplaşsak belki sıkıntımız geçer ama oda bayar sa e bilemem bizim çıkışımız yok demektir:(bu arada birlikte yaşadığım adamdan nefret etmeye başlıyo gibi gibiyim:)3,5 semedir çekiyorum ama artık çekemiyecem gibi geilio

    YanıtlaSil
  27. amaaan yaaaaaaaaa nolcak işte sıkıcan iiiiiiiiiiiiyiiidir cabucacık cıkmaaaaaaazzzzzzzzz tımam hem sefgilinizden ayrıldınız dıe mıletı nie geriyürsün ki ama sefkilisinden ayrılan tek kişi sen deilsin bırak buna oo üzülsün sen deil ok sekerler neydirsiz havalar nasıl oralarda benı sorarsaz kı soracaksız bılırem buralar cok soğuk gece erkek arkadaşımı pencereden ıceri aaalırken dondu ben de vurdum tekmeyı atım aşağı hadı by benden bukadar

    YanıtlaSil
  28. benimde canım sıkılıo beni kimse sevmio...

    YanıtlaSil
  29. ayyy sizin yazıları okudukca benim içim daha çok sıkıldı, yok birinin köpeği ölmüş yok kız arkadaşı sızmış filan:S:S
    allah yardımcınız olsun ne dim 8)

    YanıtlaSil
  30. offfffff sefdiğim adamla yaşayabilmek için herkeze yalan söylüyorum anama babama kardeşime anlıycanız herkeze tabi sefgilim hariç yurdışında çalışıyorum die biliorlar ve her ay bmiktar para gönderme zorunda kalıyorum köpek gibi çalışıyorum gene yetmio napıcam ben ya daralıyorum e bu adamın eflenmeyede niyeti yok ya ben napcemmmmmmmm onu bırakmata istemiyorumm valla çokkk daraldımmm aklı verennnnnnnn yokkkmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:(

    YanıtlaSil
  31. off gumrukte bu beyannameler neden geç açılıo ya bız de evımıze neden hep geç gıdıoruz bır turlu anlayamıorum

    YanıtlaSil
  32. yhaaa canım choq sıkılıo arkadşalr yha bole olmuoo artıq msn nednde sıkıldım yeni bişyler lazım lanet olsun okulda başladı boq var sanki gidioz bu okulaa ıyy okuldan nefret ediyorummm belki bnm yrmde olmak istyn choq kişi war onlara tavsiyem skn okula başlamayın baba beni okuldan all:D:D khal geldi glncede sıkılıorum birsuru site gezdm bakıom bakıom yoq istediğimi bi türlü bulamıom yani ben söyle yeni ortmlar arıorum yeni şylr super oolurdu yada suan bodrumda olsaydım ama bu havada sacma oldu sanki:D nese yada suan HEPSİ grubundan GÜLÇİN ynmda olmasını isterdm choq gusell olurdu onu choq sefiorum ahhh keşke msn nesinin bulabilsemm ama yoqqi herkez kuruo yanlış cıkıolar hepp püfff sıkıldım baska siteye gidiom ben herkeze baii

    YanıtlaSil
  33. üüüüüüüüüüüüüffffüf püf canım sıkılıo

    YanıtlaSil
  34. bnde dilek tabi şu anda viyanadayım ve bgn pazar benımde cnm çok sıkılıo odaya tıkılı kaldım heryer kapalı bgn burda!!!!!!!!!!!!!!! üfffff

    YanıtlaSil
  35. naber sekerler gene ben nasılsınız benım moral 0 cocugun bırı hayır dedım dıe gıttı yaaaaaa hadıneyse benden bukadar byyyyyy şiker şiyler

    YanıtlaSil
  36. ben çok fenayım bunalıyorum daralıyorummm napcam bilmiyorumm 4 senelik sefgilimle aynı evde 4 senedir yaşıyorum nikah yapmıyo nolur yorum yazın napimmmmmmm

    YanıtlaSil
  37. çoooook sıkılıyo canım senin yine sevgilin varda sıkılıyosun ben seviyorum ve sevilmiyorum bu inan ondan daha kötü off ya onun bu ilgisizlikleri beni çıldırtıyo çok bunalıyorum sıkılıyorum

    YanıtlaSil
  38. senin işinde zor sevip sevilememek ama inan buda iğrenç aynı evin içindeyiz haftada 1 gün ayda 4 defa özel zaman geçiriyoruz(anlayın işte:() bide üstüne 4 senedir aynı evin içindeyiz yeni yeni uyanıyorum ben hem çalışıyorum hem ev temizliği yemek onun her akşam küllüğü birası meyvesi zartı zurtu bütün herşeyini yapıyorum ve bunun karşılığında en iyi arkadaşımın sevgilisi hamile artık eflencekler onunla kavga edersen senin kolunu bacağını kırıp anana yolllarım demesi çok zoruma gitti bunalıyorummmmmmmmmm 4 seneme acıyorum ve hala aynı efdeyim???? iğreçnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnççç(aklım kendime yetmio okuyan olurda bişiyler yazzar akıl verirse şimdiden teşekkür rumuzz=afillii=tt

    YanıtlaSil
  39. ya seninki daha zormuş gerçekten ona bi evlilik konusunu açsan evlenelim falan desen seni seviyorsa evlenir inş mutlu olursun

    YanıtlaSil
  40. püfff benimde çok canım skılıo hiçbişeyden zevk alamıom msn den de skıldım ne yapsam ne etsem tabi bide beni unutan bi sevgilim var onuda aramıyom oda beni aramıyo püf işte bunun gibi şeyler yanii

    YanıtlaSil
  41. ben böyle hayatın taaa a.q. bıktım bu hayattan lanet olsun nerden sevdim allah kahretsin böyle yaşamaktan ben bıktım arkadaşlar hani bi söz var ya kader utansın işte onndan yaşadığım hayat hayatsa ben de bu hayatın taaaaaa....... siz anlayınnn

    YanıtlaSil
  42. ben böyle hayatın taaa a.q. bıktım bu hayattan lanet olsun nerden sevdim allah kahretsin böyle yaşamaktan ben bıktım arkadaşlar hani bi söz var ya kader utansın işte onndan yaşadığım hayat hayatsa ben de bu hayatın taaaaaa....... siz anlayınnn

    YanıtlaSil
  43. bu hayat ne bayat bu nası yaşam bu nası işşş ben böle işin böyle arkadşlığın taaaaaaaa aaaaaaaaaaa .qqqqqqqqqqqq

    YanıtlaSil
  44. yaaaaa ne saçma bir yazı bu bölee yok bankayı soyyacam moyACAM sizin canınız iiice sıkıldııı galibaa

    YanıtlaSil
  45. offff offff
    ya dersler olur sıkıntıdan patlarım
    dersler olmaz canım sıkılırr...(napsam die)
    kitap okuyorum okuya okuya ewde kitap kalmadıı sıkıldımm
    tv izliom beni artık bayıyo
    internete takılıom e hergün hergündeee yaniiii
    ayyyy napcam benn yaaaaaaaaaaaaaaaaaa:(

    YanıtlaSil
  46. ya ısınız cokzor vallahı gelde bana sorbıde

    YanıtlaSil
  47. üffff yaaa bugün hafta sonu ve bnim cnm çok sıkılıyo dışarı çıktık ama neye yarar ndn hep hafta sonları böle oluyoo anlamadım ki arkdaşlar desen ewde kimse dışarı çıkmıyoo havada sıcak ztenn üfffffff yhaaaaaaaaaaa bu can sıkıntısını gideren bşy yok mu .Kitap okuyoz onu okurkende insanın cnı sıkılıyo top oynuyoz ondada aynıı ne yapcazzzzzzzzz bii fikirrr verinnnnnnnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  48. arkadaşlar birini seviyorum ama oda beni seviyor ama bir türlü birbirinize açılamıyoruz ne yapıcam bilmiyorum o beni çok seviyor ama ben onu ....... bilmiyorum ne yapacağımı bilmiyorum ve hiç kimseyede güvenemiyorum bana bir yol gösterin sizi seviyorum...

    YanıtlaSil
  49. seviyorum lan ben zeyno emrah seni seviyommmmmmmm muck:

    YanıtlaSil
  50. üfffff canım sıkılıyo ne yapcam bilmiyorum eskiden biri canım sıkılıyo dese kocamı istiyon derlermiş ama ben daha küçüğüm ne yapçamm püfffff :s

    YanıtlaSil
  51. canının sıkılıyosa eragon diye bir roman var onu okuyunnn

    YanıtlaSil
  52. canım sıkılıyooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo püfffff önerisi olann var mıııııı?

    YanıtlaSil
  53. ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    sevgilim yanımda içiyo bende pc basında canım sıkılıo ve bu sayfayı buldum acayıp canım sıkıldı arkıdısler yhaa sızın yazıları okudukca benım ıcım rahatladı bı ben varım en az sıkılan uyku yok bısı yok ne bu yhaaa dunyanın sonugelıo hadı sıkılınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
    ewet sımdı sıkılanlara cözümler:
    1)içmek içmek içmek dıo benım manıta tabı sız uygulamayın!!!!
    2)hayal kurun
    3) sıkıldıgınız seyden uzak durun yaklasmayın
    4)espırı yapın kotuy olsun kı canınızın sıkıntısını alsın
    5)oyun havası dınleyın yada yabancı musıc
    5)bulasık yıkayın,camasır yıkayın,elbıslerınızı yırtın tekrar dıkın beceremedınızmı atın cope gıtsın:)
    nese sız bunları uygularken ben sıze yardım etmek ıcın ugrascam sızde bana yardıme dın sefgılım bı ayyassssssssss ufffffffffffff sıkıldım yhaaaaa

    YanıtlaSil
  54. fuuuuuuufftt canım cok sıkılıo yaaa

    YanıtlaSil
  55. belki günde 100lerce defa canım sıkılıo dıe yazmaya başladım, hayra alamet diil biliorum:))

    YanıtlaSil
  56. yaaa offfff bu ne bnde bi tek bnm cnm sıklıo zannediodum daralttınız bn offfffffffff napcaz biz yaa buna bi çare bukmak lazım

    YanıtlaSil
  57. earya bn dün de yzdım bağımlı oluom ne ya bnim bide sevgilime cnm sıkılıo onun sadece fotosunu grdüm kendisini görmedim oda bnm fotomu gördü ama o bn onu grmeden bişey demek istemiom o çok tatlı çok sempatik bn galiba gerçekten sevio ama bn ona karşı ne hissediom bilmiom görmeden bişeyde demek istemiom o benle çk ilgilenio ya napcam bn buna bi çare bulun yorumlarınızı bekliom ltfn

    YanıtlaSil
  58. OfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFOfffffffffffffffffffffffffffffffff be

    YanıtlaSil
  59. offfffffffff bütün gün evde oturarak cnm sıkılıp
    duruo

    YanıtlaSil
  60. of a.q canım sıkılıo yazdım google ye bu site cıktı. bende bişiler yazam dedim bari :D . işte canım sıkıldıkça bende para harcıyorum ( : . sizede oneririm can sıkıntınız gecer en azından birazda olsa...

    YanıtlaSil
  61. İÇİM SIKILIOO RUHUM DARAALIOOO OFF YAAAA OOFFFF.TUTUNCAK GÜVENCEK İNANCAK KİMSEM KALMADI.SEVDİĞİM ASKERDE..BENİ SEVİP SEVMEDİĞİNİ BİLE BİLMEDEN BEKLİYORUM.5 GÜN SONRA BENİ İSTEMEYE GELİYOLAR.KAÇAR GİDERİM BURDAN YİNEDE ONDAN BAŞKASIYLA OLMAM.KAFAMDA BİN TÜRLÜ DÜŞÜNCE VAR.ÖLSEMDE BİŞEE YARAMICAK DAHA ÇOK ACI ÇEKCEM ORDA.Ş ÜNİYİ KAZANSAM DA GİDİP KRTLSAM BURALARDAN.YOKSA DAHA FALA DURAMICAM BÖÖLEE.HİÇ BİŞEYDEN ZEVK ALMIYORUMM.BIKTIMM.ANLIYOMSNUZZ.ÖNCEDEN SEVİNÇ VE UMUT DOLU OLAN İÇİM ARTIK NEFRET DOLUU..

    YanıtlaSil
  62. ayy ainen yha canım sıkılıo yasdım bu safya cıktı benimde canım sıkılıo daha bir haftalık sevgilim ailewi nedenlerden dolayı bıraktı qitti yalnıs kaldım :( bi sekilde qörüsüoduk ama bi hafta sora da o da kesildi bende ondan umudu kestm kendime yeni bir düsen hayat kurdum ama buqunde msj bırakmısss millet döndüm yarın hepiniz burda olun sinir sey off sefiordumda napcam ayrılsammı ayrılmasammı acaba cokkk kararsııısıımm belki bu qece gelir die bekliorum ama halaaa cokk canım cokkk sıkılıoooo saten derslerde basladı bu össnin diiidddd rütük abicime selamlar sıkılırken bile irenc espri yapabiliorumm offf offf ne sıkıcııı bi qeceeee cok yasdım millet kusuruma bakmayınn ahh ahh daha neler yasıcamda ishte idare edin bu qecelik bu kadar ertesi qün qelir sise sonucu bildiririm :D ıyy irencctii sesimm irenccccc :D

    YanıtlaSil
  63. yaaa arkadaşlar benimde cnm sıkılıyo ama yani biraz küfürlü konuşmuyomusunuz yani bazı yorumları okuyamadım bile!!!Nese benden size bir tabsiye canınız sıkılınca ya kağıt yırtın yada başka bişileri iyi geliyoooo!?

    YanıtlaSil
  64. Yine ben =) bahsetmistim sise sefqilim qelicek bakalım die qeLdi we konustuk deiştiqini artık beni sefmediqini söledi ayrıLdk bu kadar hatta biras önce bekLediqim seceneklerden biriydi belkide haklıydıda =) neise onunda dediqi qibi sahte qülücüklerimLe =) hepinize ii qeceLer canım nasL sıkıLıo tahmin edebiLiosunusdur =)

    YanıtlaSil
  65. canım sıkılıyo sevgilimin msn nesinin açmasını günlerdir bekledim açmadı nese hiç bişi yapamıyorum dışarıya top oynamaya çıktığımda kızıyolar bilgisayarımdan başka kimsem yok sanki pc annem ve babam gibi D: bilgisayardada oynamaktan sıkılıyorum neye giricrğimi bilmiyorum ara sıra hipnotize işleriyle uğraşıyorum merak ettiğim resimlere bakıyorum şaka makzemeleri alıyorum fln filan bunların dışında hiç bir şey yapamıyorum msn nede 250 kişi var ancak 20 si çevrimmiçi onlarada yazı yazıyorum yazı ohoooo 2 satt sonra anca veriyoolar yane yanımda arkadaşım olmadığı zamanlar sıkıntıdan patlıyorum başka hiç bişi yapamıyotum ztn bugün kuzenim geelcek almanyadan adı berk mercimekci bi onla gezip oynuyo biliyorum dedem var evde gıcık kapıyyorum çenesini kapattmıyo bi türlü mert şuna getir mert şunu yap mert o nu bunu ver benimde canım sıkılınca lazı sokuyorum araya bide yemek yerken ağızını şapurdatıyo ıyyyyy gıcık bide ağızı açık yiyo ayyyy baygınlık geldi onu anlatmaktan ya yane çok yanlızım bu arada ben mert mercimekci bide sınıftaki hasan adli çipin tersi var sevgilimi elimden almaya çalışıyo bide mertcan var oda sevgilimi benden almaa çalışıyo zaten mertcanı boğdum geçen bayılltıım çocuk çok gıcı pofffffff (: nedense hiç bişi yapamıyorum yanlızım alıyıcağınız

    YanıtlaSil
  66. sevgilim war beni çok seviyor bende onu çok seviyorum, çok güzel bi işim var, okulumda çok iyi birçok arkadaşımda war ama yinede canım sıkılıyo. ne sıkıcı hayat kardeşim bu.

    YanıtlaSil
  67. offfffff hergün canımsıkılıyo bu sene denizede gitmiycez sıkıntıdan patlıycam nerdeyse yaaaaaaa......ev de 4 duvarın icinde hergün otur otur sıkılıyo insan..eee dışarısıda sıcak cıkamıyosun napalım oturıyoz evde.... bilgisayarada hergün hergün otur otur bigisayardanda bıkıyo insanyaaaaaaa....offffffff offfffff napcaz cansıkıntısı işte...pfowae hqehcpgs
    işe almıolor 18 buyük alıyorlarmış biz kacız 15 şiz ama nafile almıyo işte...neyse bayyyyyy....

    YanıtlaSil
  68. of of of paso of ne bu böle ya ne sıkıcı bi hayat bu bölee bıktım artık he şu genç yaşımdaa karardı sanki dünyam öff bide okul açılcak çok lazımmış gibi uğraş dur bide dersane var poffff herşeymi berbat olur bi insanın hayatında hava bile bni bunaltmak için sıcaklaşıo sanki giderek amannnnn ne geçmez can sıkıntısıymışş yerleşti kaldı bnde

    YanıtlaSil
  69. offf ya nei bn herkesin nazını çekiorumda kimse bnmkini çekmio hem bnm hiçbi suçum yokkken.kimse bnm onlara verdiğim kdr değer vermio bana bunun tekrar tekrar farkına varmka ne acı...ama yinede kahretsin insanalara haketiğinden çok çok fazla değer veriorum.hyr snki sonucunu daha önce görmemişim gibi.nie böle oluo neden karşıma bnm ona değer verdiğim kadr bana değer verck kimse çıkmıo..bukadrmı yalnzm bn bukdrmııı ...off kime nasıl davranıcaımı artık bilmiorumm içimden geldii gibi yapim diorum sonucuu hep hüsrann..sora birisine bunu anlatmaya çalışıncada yine suçlu bnm.neden bn ya neden.cidden ne zor bu hayatt ya büyüdükçee gerçekelr yüzüne daha bi acıtarak çarpıyomuşş bunu yaşayarak örenmek ne zorr.en yakın gördüklerin bile öle uzaklaşıoki bazen kimsesiz kalıosunn aslında bi sürü insan var çevrende ama yapayalnzsın..off keşke bu güzl yaz gününde bunlarıı yaşıo olmasaydımmm..derdimi anlatcak kimsede yok anlatsamda önemsenmiyceğimi biliorum..hepimiz yalnızın bu dünyada ..HEMDE ÇOK YALNIZIZ..

    YanıtlaSil
  70. offf canım sıkıldı benım..eve gıtmek fılm ızlemek ızlerkende kahve cay bısıler ıcmek yanında bısıler yemek sonuna kadar keyıf yapmak boş oturmak mayışmak yayılmak delı gıbı aksama kadar guzel fılm ızlemek ıstıorum ınsan burosundada sıkılırmı ya iş yok butun yaz bekledık piyasa bukadar mı durgun olur ya arkideşim sefkılı yaptı onla takılıo sefkılım uzakta calısıo amaannn bu ne lan böle...gezmek tozmak ıstıorum..taatıl yapmadım dogru duzgun...gıdıp delı gıbı alısverıs yapmak ıstıorum renklı renklı gusel etekler ayakkabılar almak ısıtorum askımla gezıp tozmak onla sınemaya gıtmek vakıt gecırmek ıstıorum yanlız hakkaten ınsan yazdıkca rahatlıomus yaa sefdım bu sıteyı

    YanıtlaSil
  71. hadii gelmiş yerleşmiş yine bu kilolarr bide zayıflıycaımı zannediodumm.poff çokm cnm sıkkın günlük çokkk..hyr fiziksel oalrak herşey kötüye gidio duygusal olarak ondanda kötüü daha dorusu bu araralr bnm hayat bi kötüü..ne bu ya herşeyi sorgular oldum yaptıklarımı yapıcakalrımı düşündüklerimi..neden neden neden artık aklımda hep bu .öle diilde böle yapsaydım dahamı ii olurdu ne bu aralar hep aklımda bu soru..ztn gelecek kaygısı almış yürümüş durumda..bnm gibi çalışkan birinin yaşadıklarına bak yaa.geleceğim hakkında hiçbi fikrim yok..bugüne kdr var sanıomuşum ama yokmuş.çnkü laff yanii oda
    bilmiorum napmam gerekio.bu cmrtsi işler biraz sonuca doru yaklaşıcak.ama bi açıdanda dahada zorlaşıcakk..aman bee ne karışık bi hayat bu..aslında çok sıradan oyüzden acayip cnm sıkılıooo.şimdi arkdşm glck onun dertlerini dinlicem sadce onun hakkında konuşcaz.bn yine kndi dertlerimi bi kenara bırakıp yalnız kalınca tekrar sırtlıycam.ve yine hiçbişeye çözüm bulamıycam.böle gidersede kafayı yiycem heralde.çnapsam neetsem bilemiorum yane
    pofff... poffff.. poffff...

    YanıtlaSil
  72. ve anlaşıldıkii yine bi yalnzlık bni bklio..hmde bu kez cidden ylnzlık offf bnde gel bu siteye anlat işte saf saf aman yaa bana noluosa.o utanmıosa olanlardan dolayı o unutabilio o laflarıı bn napimk artık bananee..ztn artk ylnzlığa alışmam gerekio.ii oldu bu...SEVGİLERDEN GERİYE YALNIZLIK KALIR....

    YanıtlaSil
  73. ne zormuş ylnzlkk..sevgilinin olmamasından dolayı ortaya çıkan ylnzlk hiçbişeymişş.en zoruu en güzrl dostluklardan sora ylnz kalmakmş..gülüyorum eğleniorum belli etmiorum blki ama uzun süredir ilkkez bukdr ylnz hissediorum kndimi..bundan sora nolcak merak ediyorum..ama ylnzlığa alşmak zorundaym bunu biliorum.nası yapcımı bilmesmde yapmalıyım.artk bişeyler payşlcak birilerini aramamalymm..ewt ewtt en ii si ylnzlık..ee ztn ylnz geldik ylnz gitmicekmiyiz..=( :S

    YanıtlaSil
  74. hiç bişey olmamış gibi konuşuo ya bide utannmadan. günlük varya en gzl arkdş sensin yada senin defter şeklin.ne sesin çıkıo nede arkdşını satma gibi bi durumun sözkonusu sprsin valla.özllklede bnm için.aman amn napim bilmiomki yaf ne hali varsa görsün eminim ilk konuşmada bni suçlamaya bşlıcktrrr.cvp vermeye gücüm yok.artk neftr ediom herksdenn hayt ne boş yaw=(=(=(

    YanıtlaSil
  75. hay amk çok canım sıkılıo yaw çıkıp gezsek yine can skıntısı napcaz amk yaw

    YanıtlaSil
  76. off çok cnm sıkılıo ya ya çnkü herşey bok gibi gidioo nalet olsnnn

    YanıtlaSil
  77. cnm sıkılıo uykum var midem bulanıo ders çalımam gerekk herşeyy çok kötüü=(=(=(

    YanıtlaSil
  78. yaaa offf canım hiçbirşey istemiyo ne yapıcam ya ben offff internette arkadaşlarla sohbet de edemiyorum

    YanıtlaSil
  79. bu sitenin amacı ne bnmde cnm sıkılıo bende google a cnm sıkılıo yasdım bura çıktı ama cnm yine sıkılıo yani:S:S

    YanıtlaSil
  80. kendimi tek sanıyodum google a sıkılıyoum ne yapılı yazan baya vamış meğer:=)bu hayat böle nasıl geçer sabah kalk işe git (hayır gitcek bi işim bile yok) öle sapsız üzümüm gezmek tozmak istiyosun oda sıkıyo bi yerde hep aynı.monoton bi hayat oluyo güzel bi iş istiyorum etrafımda iyi insanlar istiyorum çok entrika dolu bi arkadaş çevrem var arada çok eğleniyorum onlarla:)bildiğin bir dallas dizisi yani aslında ne kadar boşmuş gibi geliyo hyat bazen sogulrsan ama en ufak güzel bişey olduğundada evet diyosun yaşamalıyım hayat herşeye rağmen yaşamaya değer..sıkılıyoum ama iyki yaşıyorum:)sanırsam çok saçmaladım neyse birazda kağıt oynayarak zaman geçirmek lazım

    YanıtlaSil
  81. ne kadar cok canı sıkılan varrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr bı cere bulun bı care:(((((((((((((((((

    YanıtlaSil
  82. offfffff herkesınde canı sıkılıomus bnmde oleee google a yazdım canm sıkılıooo dıo bu cıktı bnde gırdım nese yalnız olmadını bılmek gzl tek ben deılmısım demekkı

    YanıtlaSil
  83. YA AYNEN BENİMDE CNM SIKILIO NE OLUCAK YA KAFAYI YEMEK ÜZEREYİM İŞ YERİNDEYİM VA ÇILDIRICAM ŞİMDİ

    YanıtlaSil
  84. bnm de cnm sıkılıodu google yazdım burası çıktı:)))güzin ablanın sitesi gibi olmuş burasıııı

    YanıtlaSil
  85. offffffffffff yaaaaaaaaaaa benimde çokk ama çok cnm sıkılıyo artık gerçekden bıktım yanii yazılılardan sabah en erken saatde kalk git okula bilmemnee çok sıkıcı artık ya hiç bi tat almıyom bu dünyadan da bıkdım nolcak bu halim bilmiyorum bilen varsa yazsın..........!!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
  86. okul yok iş yok bende çok sıkılıormm ama yapack bişeyde yokk inş. bu sıkıntm geçer sizinde geçer inş..

    YanıtlaSil
  87. benimde canım sıkılıo kardeşim site acalım sohbet olsun radyo olsun diye tutturdu 4 ay olcak hala sohbetinde iş yok yetkililer ne bakıo ne ilgilenio sohbet dönmüo zaten bzi calışıyoruz ilgilenemiyoruz siteye bakan yok insan sinir oluo öff yaaa kapat diom kapatmıoda satmıoda duracak öyel de böylede döner burası dio başında olsan toplarsın insanalrı başında yokus ki sinir oluyorummmm canım sıkılıooooooo verimmi ki adres canı sıkılan gelsin chatlobi + kralfm1com dan da girişimis var bekleris canımıs sıkılıoooooooo

    YanıtlaSil
  88. kahreDsin aşHık oLdum nabıcam ki ben ya :s pitbuLL'u öLen ark. nabdın sen öLe yaa kafan bi dünyadır ..!
    ooofffff aRİffffff..!

    YanıtlaSil
  89. ya benimde canım sıkılıyo ama sebebi sevgilim arkadaşlar siz siz olun kimseye hakettiğinden fazla değer vermeyin sonra götü kalkar sizi bile tanımaz hayat artık gerçekten kaşarlaşmış bende pitbulu olan arkadaş gibi sardım bi üçlü aldım viski şişesinide yanıma hem çekiyorum hem içiyorum başka yapıcak bişey yok canı sıkılan kafayı çeksin en iyisi bu benden size tavsiye

    YanıtlaSil
  90. oooo canı sıkılmayan kim var şu dünyada hele ben sınav dershane okul testler sıkıldım ya hani herşey sınav deildi iki dk bi bilgisayarın başına geçem annem başlıoo dırdıra arkadaşlara gitmek yasak alaaddin de zaferde gezmek yasak dışarı çıkmak yasak.... herşey yasak napcam ben ya bi hayal kuruom onada yasak gelmese bari::::::D

    YanıtlaSil
  91. Valla benim hayat süper geçiooo oh ben sınavlardanda kurtuldum kız arkadaşımla aramda süper annem babamda paramı verioo daha ne istiyim:D

    YanıtlaSil
  92. cnm sıkılıo ya demın 2 mılyonluk dorıtoslar warya acılı onnardan yedım tek basıma kocaman ye ye bıtmıo canımın sıkıntısını gıderdı ama oda bıttı nabıcam sımdı oyun war 4 tane onnarda sıktı artık..üff..ne bos adamım..

    YanıtlaSil
  93. off cnm çok sıkılıo nacamı bilmiom hayatı dısarda aradım olmadı keşin teki oldum bunu yazaken yaptıklarım aklıma gelio ve innanınki bheni çok üzüo esrar bali yunus melek hersey çekiodum ama inanınki bunlar adamı mutlu etmez mutlulugu aileniz veri keşin tekimi olmak istersiniz hafta sonu sevgilinle sinemayamı deseler sinemayı tercih ederim =)) jnm gerçekten cok sıkılıo halen ayıptır sölemesi 3 lü sarıom ne para harcadım ama gerçekten degmez sıcak bi yuvada oturmayı çok isterdim nasip diil şans bize gülmüo napcanız kader bu bazısı hakedio ama olmuo bazısıda haketmio ama o kazanıo

    YanıtlaSil
  94. herseyi unutmak istiosan alırsın balini sürersin bezine çekersin seni kavada uçurur he diosanki bheni sarmıo bali shende ot çek o süper iste esenler kemer satış var:d

    YanıtlaSil
  95. baba sıkıldım yaa

    YanıtlaSil
  96. canı sıkılan orta parmagını kullansın

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    YanıtlaSil
  97. yha bnmde cnm SIKILIO .....yha hayat kizgin boga bn kirmizi pelerin...su an saat 1 33 gecio msnde kimse yok!zaten musik dinliye dinliye kafam sisti...salaq bi cocuq var seviomuyum sevmiomuyum belli deil (zaten bn sevsemde o sevmio)ufffff patlicam yaaaaaa ..yani matematik dersinde bile bu kadar SIKILMAMISTIM ...ya msnimi isteyen eklesin konusalim (sadece kizlar ekleyebilir) belki kankide olurus sema_2008@live.it heee bu arada msn adresimi yazarken italyada oldugum aklima geliverdi ..bu da cok SIKICi bisiy yaa turkiye gibisi yoq lutfen kanki olmaq istiyenler eklesin biriyle konusmaya ihtiyacim warr!!!

    YanıtlaSil
  98. offf yhaaa cnm her zamn kiqibi hepp sıkılıyo hemde cnm hepp ama kitap okyrm cnm ice sıkılıyoo bi yere gittimi cnmda sıkılıyoo off hersey cok sıkıcı :((((( morlm bozkk benim off sinir hastasıymm yazn=)nur

    YanıtlaSil
  99. qeneLlıkle bıRInı sevmeye ßaslasam ve ßunu ona soqleyemıosam ıcıme sıkıntı basıo choq fena uzuluoRum...

    YanıtlaSil
  100. ya benimde canım sıkılıodu ama yazıılarınızı okuyunca kendime kendim bu ne böyle hepsi çok saçma:::.:::::))))çok sanınız sıkılıosa yazıları baştan okuyun iyi gelio:::))))

    YanıtlaSil
  101. Ya arkadaslar slm aleykum bnimde cnm sıkılıo

    YanıtlaSil
  102. adsız

    ufffff yha çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooook canım sıkılıyo yapacak birseyde yok siz fikir verin napayım?kitap mı okuyayım bügün okulda 1 saat boyunca kitap okudum.kitap okuma saati vardı.test mi çözeyim?test çözmekten nefret ediyorum.oyun mu oynayayım yaşım büyüdü artık faceboooka giriyom kimse yok.daha doğrusu sevdiğim kişiler yok internette oyun mu oynayım yemiyo kardeşim yha napıyım ben napıyım????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    YanıtlaSil
  103. şuan sevgilimle bulşcam onu çok sevyrm yada sevdgimi sanıyorum sürekli canım sıkılıyo yaptıgım hiç bişiden zevk almıyrom ünv hayatı berbat tıp okyrm ama yaptıgım hiç bişi yokk bu sieteyi gödrüm okudum çok sevdim:)bundan sonra bende sizinleyim:D

    YanıtlaSil
  104. Çok CnM SıKıLıYo YhA SeWqİlMdE YoK YaLnIzIm OfF NaPcM Bn :(

    YanıtlaSil
  105. OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF YYYYYYYYYYYYYYYYYHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

    YanıtlaSil
  106. offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff canım çok sıkılıyor olmek ıstıyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    YanıtlaSil
  107. YA OKUL OLDUGUMDA CANIM HIC SIKILMIYOR AMA OKUL KAPANDIGINDAN BERI CANIM COK SIKILIYOR ARKADASLARIM HEPSI TATILDE BEN EVDE OTURUYORUM COK BUYUK HAKSIZLIK TELEVIZYON IZLIYEYIM DIYORUM TELEVIZYONDA EVLENME PROGRAMINDAN BASKA BISEY YOK KITAP OKUYAYIM DIYORUNM KITAP COK SIKICI GELIYOR OLMEK ISTIYORUM KORKUYORUM OFFFFFFFFFFFFFFFFFFF BOYLE HAYATIN

    YanıtlaSil
  108. aynen okul kapandıgından beri iğrenç bi yaşam sürüyorum..okulda en azından uğraşılcak bişeyler bulunuyodu..can sıkıntısını bi şekilde gideren varsa nasıl başardıgını paylaşsın lütfen:)iyi bakın kendinize

    YanıtlaSil
  109. ben artık annemin yanında kaLıyorum .. bnm annemLe bbm taa ben bebekken ayrLmşLar .. annem çaLıştıqı için babamLa kaLmak zorundaymışım bn .. şimdi annem ewLi .. bbm bekar .. bu yzden babam annemin yanında bi gün bile olsa kalmama izin vermiodu .. ama şimdi bişey oldu ve babam bndn nefret etti .. senle uğraşamıcam artık dedi ve annemin yanındayım .. bide bnm babannm wr .. bbamdan çok bbnnm iLqiLeniyodu bnLe .. beni bbannem büyüttü .. şimdi çoook ağLıyo :(( tabi bnde ağLıyorum ..s her okul çıkışımda bi uğruyorum babannemin yemeklerinden yiyorum .. :) işteböyLe ...

    YanıtlaSil
  110. aslında benımde canım çok sıkılıodu bugün kına gecem var ..... ama 1 sorundan dolayı suratlar asık yok bılezıkler 25 gr olcak yok efendım 20 gr olcak al sana bı sorun.... heycan felan kalmadı .... ama sunu bılıoyorum kendınden başkasına güvenmeee kendın için çabala ahiret için uğraş.. zira... kimsenin kimseye faydası yoktur...

    YanıtlaSil
  111. offfffffff ulen benimde canım sıkılıo son 24 saatımı netın basında gecırdım uyudum uyandım hala can sıkıntısı devam edıyor walla bende google'a canım sıkılıo yazdım burası geldı :) sıkı can iyidir kolay kolay çıkmaz demek isterdim ama herkez küfür eder diye susuyorum :D

    YanıtlaSil
  112. Anladım ki sevgilim herşeymiş,anldım...Hayat boş,herşeyi birine göre kurmak ne kadar da salakça değil mi?O salak benim işte.Onu kaybetmek demek benim için artık herşeyi kaybetmek demek.Edebiyat 2.sınıf öğrencisiyim.Yarın final sınavına gircem ama onsuz hayatın anlamı yok.Kimin için gircem ki,kimin için bitircem o okulu,kimin için yaşıcam,kimin için mutlu olcam,kednimi koruyacam,bittiiiiii....artık canım sıkılmıyor bilior musunuz?Çünkü bişey hissetmiyorum artık.mutlu olamıyorum,heycanlanamıyorum,ağlayamıyorum.benim için herşey bitti artık...herkese iyi sıkılmalar.sıkılmakta yaşadığınızın bi göstergesidir.Ben yaşayamıyorum..İyi günler hepinize

    YanıtlaSil
  113. çok sıkıldım .((((

    YanıtlaSil
  114. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...