Pazartesi, Ocak 30, 2006

okuyodum da

        Cihan’ın günlüğünü okuyordum, aklıma bir açıklama yazmak geldi; hani şu gereksiz bilgiler kitabına eklenebilinecek cinsten. Bu arada Cihan benim testimi yapmış adam 90almış, accayip mutlu oldum, beni tanıyan bi adam var .

        gece konuşmaları veya dertleşmeleri kadar leziz birşe varmıdır be.hele saat 3ten soorakiler daa güzel olur.böle sessiz-sessiz,fısırfısır,arkada kısık müzik sesi.tabakaneye bok yetiştirecek gibin içindeki her şeyi anlatası gelir insanın be..bak gündüz saatlerinin hiç böle bi forsu yok bende.


        Yukarıdakini Cihan yazmış. Evet bence de gece konuşmalar her zaman daha iyi oluyor. İnsanlar karşılarındaki uyumadan önce ellerinden geldiğince bişeylerini anlatmaya çalışıyor, yarışırmışcasına. İnsanlar genelde gündüz vakti ya internet başında oluyor, ya televizyon başında ya da dışarıda ama gecenin bi saatinde artık televizyonda bişey kalmamış oluyor, MSN de konuşabilecekleri insanlar çoktan uyumuş oluyor. Evet, insanların gündüz vakti sohbet etmek ve konuşmaktan daha önemli yapacak işleri oluyor, mesela dizi izlemek, kim kimi şey yapıyor programlarını izlemek, internetten zaten herşeyini bilen insanlara kendini anlatmak vs.
        
        İzmir Ekonomide okumaktan gayet memnunum ama buranın bize kaybettirdiği en önemli şey gece sohbetleri denilebilinecek bütün sohbetler. Ne alakası var üniversiteyle demeyin. Bütün herkese Laptop vermeleri insanların eğlence, zevklerinin, belki de bütün hayatının bir deftere sığması demek. İnsanlar her yere taşıdıkları o şeylerle kendi hayatlarını diğerlerine çok rahat bir şekilde diretebiliyorlar. Evet belki güzel ama insanın, insan olma özelliğini körelten bişey bu, kendi ağzıyla tasviri. Kimse bişey anlatmak zorunda kalmıyor gecenin bir saatinde, sadece açıyor video olarak gösteriyor, sadece girişi yapıyor sonra o video, bu resim, şu müzik derken zaten sabah oluyor. Hani saat sabahın beşinde uyumadan o devam eden konuşmalar vardır ya, hala aklında bişeylerin kalmış olması, bütün gece konuşmanın verdiği o gülümseme; hayır saat 3te başlayan konuşma saat 4te çoktan bitmiş oluyor, aklında bişey kalmıyor, evet artık karşındakini tanıyorsun, nasıl tanımaksa!

        Şimdi tek başıma oturmuş yazı yazıyor internetten bişeyler indiriyorum, keşke yanımda biri olsaydı diyemiyorum çünkü o da şu anda kendi laptopuyla birileriyle konuşuyor olacaktı yada onun gibi bişey...

        whatever, when i’m alone, whatever i do whatever that i want...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...