Salı, Mayıs 02, 2006

...severim -1-

        Parfümü kendim için sıkmayı severim (genelde bileğime sıkarım)
        Az pişmiş bonfileden ilk lokmayı aldığımda, ağzımda, yavaş yavaş et çiğnemenin verdiği o vahşiliği hissetmeyi severim.
        Çikolatanın ağzımda erimesini, şekeri de çiğneyerek yemeyi severim.
        E-mule ve çamaşır makinesi izlemeye bayılırım.
        Uzun yolculukları severim. Ya kalabalık olmalı, yada kendi arabamla tek başıma.
        Sabunluk temizlemeyi severim. O kurumuş sabunu tırnağımla kazımayı severim.
        Uzun süre arabayı yıkamadan bırakıp, yıkandığında yeni almışım gibi hissetmeyi seviyorum.
        Şişe gazozu açarken normal bir şekilde açarım ama sanki çok bi iş yapmış gibi hissetmeyi, davranmayı severim yani şişe açmayı (normal bir açacakla) severim.
        Yüzde falı bakmayı severim.
        Çok labneli tiramisudan bir lokma alıp uzun süre bişey yemeden durmayı. (hepsi bayıyo)
        İnsanların ilişkilerini dinlemeyi severim.
        Kolleksiyon yapmayı severim. Kolleksiyonunu yaptığım yada yapmaya çalıştığım şeyleri dağıtıp sonradan yine düzenlemeyi severim.
        Pc’me format atmayı severim.
        Yazı yazmayı, fotoğraf çekmeyi severim.
        Kendime, ev çizmeyi severim. (İçinde yaşamak isteyeceğim)
        Güzel bir sohbet, yanında kahve sigara, yada çay sigara...
        Gecenin 3ünde 5inde tartışmayı (2kişilik) veya sohbet etmeyi (3veya daha çok kişi) severim. 20 kere iyi geceler dileyip, sonra bişeylerden daha konu açmayı severim.

2 yorum:

  1. gayet de begendim bu durumlari!!!! beraber yapmayi teklif etmekteyim grup olarak yapilabilecekleri:)

    YanıtlaSil
  2. amelie tadında bişey olup çıktın sen ha!!! o da tatlı kabuğunu kaşıkla delmeyi,denizde taş sektirmeyi severdi. o da yanlızdı. ama o sürekli yanlızım demiyordu. yani farklarınız var.ama 2niz de yanlızlığınızdan mutlusunuz. ama o yanlız ölücem falan da demiyodu. sen yine o moda girmişsin anlaşılan ben görmeyeli.bu tabi sadece bu yazıya yorum değil 1 haftadır bilgisayarın başına oturmadım. sonra açtım bi baktım ohooo özgür coşmuşş!!!e bi koment patlatmak lazım dedim. hepsinin borcunu ödemiş oldum böylece. ödeştik mi??

    YanıtlaSil

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...