Cumartesi, Şubat 11, 2006

Yazmak istiyorum

        Saatlerce yazmak istiyorum insanlar okusun ya da okumasın yazmak istiyorum. Televizyonu konu bulmak için izliyorum resmen ama beni yavaş yavaş çürütüyo. Aptal kutusu diye boşuna dememişler, aptal değilsen bile aptallaşıyorsun bir süre izledikten sonra. Gerçi ben biraz dozunu kaçırdım galiba bu aptal kutusu işini ve feci şekilde aptallaşmaktayım.
        
        Bende bi gariplik var insanlarla diyaloğa giremiyorum. Çok fazla kendi içime kapanmaya başladım. Kimseye bişey anlatasım gelmiyor, kimseyle bişey konuşasım. Belki de anlatacak bişey yoktur bilemiyorum. Gerçi biraz olsun Zeynep gibi olmak isterdim çünkü hatun her küçük olaydan saatlerce anlatacak bişeyler bulabiliyo.
        
        Ders notları belli oldu! 1,25 ortalamam var ve bu beni acayip kötü yaptı, evden çıkmak istemiyordum şimdi hiç istemiyorum, sadece hangi derse çalışmaya başlasam şimdiden diye düşünüyorum.
        
        Aslı online onun sadece online olduğunu görmek rahatlatıyor beni. Sormak istiyorum napıyorsun, ne düşünüyorsun diye ama ne biliim çekiniyorum ona karşı garip bi his ona karşı hissettiklerim. Sanki zamanını bekliyormuşum gibi. Bilemiyorum anlam veremediğim bişiy. Evet onu hep sevdim, hep yanımda olsun istedim, ama hiç olamadı. Şimdi burada olsaydı ne güzel olurdu, sessiz sakin bir şekilde uyanırdık, hiç bir şey söylemeden, bir şeyler yerdik, belki oturup bir film koyardık... Bilmiyorum galiba Aslı ile yaşanan o sessizlik anı, inanılmaz huzur beni ona sürekli yönlendiren. Onun olmayacağını biliyorum ama galiba onun gibi bir karım olsun istiyorum.
        
        Hayatımda artık abartı şeyler istemiyorum, sadece huzur ve mutluluk (az olsun öz olsun). Gerçi daha fazlasını hiç istemedim zaten ama bunu istemem bile bazen fazla geldi insanlara. Hani Anadolu Sigortanın bir reklamı vardı; adam ayanın karşısında, kendisine filan bakıyordu, yeni traş olmuş, karısı yanağından öpüp gülümsüyordu, adam “evdeki huzur zenginlik budur” diyordu sonunda. İşte benim istediğim sadece bu.
        
        Gerçi galiba herşeyde olduğu gibi sadece istiyorum, yukarıda notlarımdan bahsedip sonra burada çok mu şey istiyorum diyorum ama duruma bakılırsa çok şey istiyorum. Bişeyler yapmam gerekirdi, ders almış olmam. Ders aldığımı düşünüyorum ama o kadar yavaş davranıyorum ki bişeyleri düzeltmekte; hani bebek adımları (hep amerikan filmlerinde dizilerinde duyuyorum bu lafı) benim ki biraz bebek adımından da öte sanki yeni doğmuş bir bebeğin adımları ya da kaplumbağa’nın bebeğinin adımları gibi. Eğer hayatımda birşeyler yolunda gitsin istiyorsam, huzur ve mutluluk istiyorsam ilk önce zemini benim hazırlamam lazım...

        Şimdi Rome denen dizi var CNBC-e de, gerçi reklamlar girdi araya. Arçelik reklamını izledim de, o robot benim sinirime dokunuyo. Yani bi robot kendini ancak bu kadar beğenebilir, bu kadar megoloman olabilir. Yani var olsa gerçekten onun çenesini kırmak isterim. Bana cani diyorsanız kendinizi çok fazla reklamlara kaptırmışsınız demektir; o bir robot, robot, makine yani, içinde vidaları var, sinir sistemi yok, canı acımaz. Sinir sistemi yok ama benim sinir sistemimi alt üst ediyo...

10 yorum:

  1. zemini hazırlamamaktan bahsetmişim, ama artık zemini de hazırlayıp peşinden koşuyorum birşey değişmiyor.

    YanıtlaSil
  2. bnde snin gbi hyazwak ve icmdkişleri deli gbi bagrwk istyorw sacwa ble olsa yazwak ve rahatlawak istiyorw icmde kalrsa delirwekten korkuyorw rahtlawk istyorw artk acı cekmek istewyorm ndn awa nden insanlar acmasz ve nankor olyor artk hç kmseye ve guvenwyorw sayende mtlu ol şuan bn senin eserinm sen bni bnden aldn

    YanıtlaSil
  3. bende yazmak istiyorum içimdekileri dökmek istiyorum biriyle paylaşmadığınız sürece canınızı sıkar ama günlük yerine bi sırdaş arkadaşınıza anlatabilirsiniz bence bu daha iyi çünkü günlük sadece sizi dinler ama bi arkadaş sizi hem dinleyip hem tavsiyelerde bulunabilir size yardım edebilir ama dostlarım bana sırt çevirdi o yüzden yazmakta buluyorum çareyi aileyede bazı şeyleri anlatamayız sırlarımız olabilir yada sorunlarımız ailemizi katarsak belki işler daha kötüleşebilir ama arkadaşlar zaten bizimledirler bizi okulda nasıl olduğumuzu tanırlar onlar zaten işin içindedirler ama dikkat edin sırt çevirmesinler bide son bişey daha var bazı hatalar düzeltilemiyo yada düzeltmesi çok zor

    YanıtlaSil
  4. sen bu günlüğü bilgisayrda nasil yazdin.

    YanıtlaSil
  5. ben de bir günlük yazmak istiyorum da

    YanıtlaSil
  6. merhaba,galiba bu dünyada en çok benim günlük yazmam lazım çümkü dertlerimi paylaşacak arkadaşa ihhtiyacım var.

    YanıtlaSil
  7. selam, bence günlüğe sağdece günlük yapılanlar değil dertler sıkıntılar da yazılıp paylaşılmalı!!! ...

    YanıtlaSil
  8. ben bu hayatta kendimi bildim bileli şu zaman mutlu oldum dediğimi hatırlamıyorum bu yüzden günlük yazmaya başladığımda günlüğüme günlerimi değil dertlerimi anlattım çünkü günü güzel şeylerle değil içimdeki dertlerimi sıkıntılarımı hatırlamakla geçiyordu.!!!

    YanıtlaSil

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...