Perşembe, Temmuz 12, 2007

Eskişehir'in Ardından

        Eskişehirden çok çok uzaklardayım şimdi, zar zor hatırlıyorum buraya aktarabileceğim şeyleri, tek hatırladıklarım resim gibi sahneler ve duygularım. Güzeldi, herşekilde çok güzeldi. Dönerken o yüksel turizm in otobüsü benim için kral dairesiydi, özellikle saat 3 sularından sonra.

        26 Haziran 2007 benim için yeni bir dönüm noktası oldu. Değişen birşey yok benim dışımda. Ama ben bir saat içinde değiştim, değiştiğimi hissediyorum, artık daha sevgi doluyum, sıkıntılar, depresif aşklar 25’inde kaldı... Şimdi ben varım, korkmadan hayal kuran, umarsızca aşık olan ben varım. Sonuç olarak en kötü hallerini değil, yeniden hepimizin bebekliğimizde olduğumuz gibi sonucun pembe olacağını gören ben varım. Geleceğim artık parlıyor, yapabileceklerimin, olabileceklerimin sınırı yok.

        Çok iddialı oldu değil mi? Görüşürüz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...