Cuma, Nisan 29, 2011

Ölüm

Hani anlatmıştım ya sana rüyalarımı, saçma geliyordu. Ayın 12siydi, farketmedim ilk başta ama nüfus cüzdanımı o büyük kahverengi zarfa koyduğum an ölmüştüm. Ölüm beyin ölümüyle ilişkilendirilir ya, kalp çalışmaya devam etse bile, beyin öldüğü zaman insanda ölmüş sayılır. Kalbim hala sen atıyor, beynim hiç engel olamıyor artık, ne mantık kaldı, ne düşünce, sadece seninle ilişkilendirilmiş anı parçacıkları. Hani anlatmıştım ya eski sevgilimi rüyalarımda gördüğümü, o kadarda eski değilmiş onunla sevgili oluşum, çünkü o senmişsin... Şimdi rahat rahat anlıyorum neden o kadar kolay beni kıvrandırdığını...
Artık özlemiyorum seni bile; sadece gözümde canlandığı zaman küfrediyorum duruma...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...