Salı, Mart 15, 2011

Sen

Sana karşı birşeyler hissediyorum, bunu yalanlayamam, sanki yokmuş gibi de davranamam ama bu aşk değil, en azından bu şekilde düşünmek veya kendimi inandırmak istemiyorum. Yanında olduğum zaman dudaklarından öpüp, elini tutarak oturmak istemiyorum. Hani bunu sen istersen olur ama ben bunu özellikle istemiyorum, içimden dudaklarına yapışmak geçmiyor. Bunun yanı sıra dudaklarından bir kere öpsem, sana olan sevgimi daha iyi anlayacağımı biliyorum.

Benden iyi bir baba olabilir, belki şimdi değil ama zamanla o noktaya geleceğimi biliyorum, çok uzun değil belki bir, taş çatlasa beş sene sonunda çocuklarımın olmasını da istiyorum ve biliyorum sende aynı isteğe sahipsin ve o gün söylemedim belki ama senden çok ama çok iyi bir anne olur. İstediğim el ele dolaşmak sokaklarda sevişmek değil, yalnızlığımızı paylaşmak ve içimizdeki bu birikmiş dünyayı aktarmak çocuklarımıza.

Biliyorum, sana karşı aşk duysam belki daha az bir yük olurdu ama bu şekilde korku gerektirecek kadar ağır bir istek değil bu, biliyorsun, bu zamanı gelince isteyeceğimiz bir şey ve ben bugün baktığım zaman senin gibi birisinin ki biraz daha ümitsiz olsam sadece senin olabileceğin bir olgu olduğuna inanıyorum.

Başa dönüp toparlamaya çalışayım çünkü bunları yazarken bir an bile duraksamıyorum ve aklımdan geçenleri olduğu gibi düşünmeden ve kurgulamadan yazıyorum.

Sana karşı ciddi bir anlamda sevgim var. Aşk değil bu, mantıklı bir sevgi, arkadaşa duyulan ama biraz fazlası. Bugün senden istediğim yada senin için olmak istediğim insan bir arkadaştan öte değil. Tek farkı isteklerime gem vurmadan var olan bir arkadaşlık. Sarılmak istediğimde sarılabileceğim, yanaklarını sıkıştırıp alnından öpebileceğim, bizim veya başkasının kıskançlığına yer olmayan.

Paylaşım benim istediğim. Herşeyi anlatabiliyorsun bana, her anlattığını herşeyimle dinleyebiliyorum, bir an bile sıkılmadan. Benimle susabiliyorsun, dalıp gidebiliyorsun, yalnızlığımı paylaşabiliyorsun. Zaten var olanları istiyorum, tek farkı bunları paylaşmak istediğim zaman yanında olabilmek, aramaya korkmadan davranabilmek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Gizli Özne

Sürekli dönüp dönüp onun yazdıklarını okuyorum. Facebook'ta onun resimlerine bakıp duruyorum, beraber yazışmalarımızı yeniden yeniden...